سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دشمن آنند که نمى‏دانند . [نهج البلاغه]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :23
بازدید دیروز :1
کل بازدید :66407
تعداد کل یاداشته ها : 167
103/2/29
11:45 ص

با خرید آنلاین تور چه مزایایی نصیبتان خواهد شد


 

  • با خرید آنلاین تور چه مزایایی نصیبتان خواهد شد

    سلیقه و خواسته ی انسان ها در انتخاب نوع سفر با هم تفاوت زیادی دارد. برخی ترجیح می دهند تمام مقدمات لازم برای سفر اعم از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را به تنهایی فراهم کنند و پا به سفری هیجان انگیز بگذارند و عده ای هم سفر بدون نگرانی و استرس را با خرید تور شروع می کنند. هر کدام از این انواع سفر مزایا و معایبی دارند که به شرایط شما وابسته می باشند.

    سوالات زیادی در این زمینه وجود دارد که برای مثال، سفر خود را با خرید تور شروع کنیم یا خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را خودمان انجام دهیم؟ تور را آنلاین بخریم یا حضوری؟ با خرید آنلاین تور چه مزایایی نصیبمان می شود؟ و سوالات دیگری که در ادامه به آنها پاسخ خواهیم داد.

    با خرید آنلاین تور چه مزایایی نصیبتان خواهد شد

    افرادی که همیشه مستقل هستند و کارهایشان را به تنهایی انجام می دهند، بسیاری از اوقات ترجیح می دهند تمام برنامه ریزی های لازم برای سفر را خودشان انجام دهند. اما هر اندازه که مستقل باشید و با فوت و فن سفر کردن آشنا باشید، گاهی اوقات ممکن است بخاطر آشنا نبودن با مقصد سفر دچار استرس و نگرانی شوید.

    این شرایط را اغلب افراد در سفرهای خارجی تجربه می کنند و به همین خاطر به خرید تور گرایش پیدا می کنند. در چند سال اخیر خرید تور مسافرتی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و همین امر باعث شده است که با تنوع بالایی در انواع تور روبرو شویم.

    با خرید تور تجربیات سفر را بیشتر کنید

    در لحظه ی برگشت از سفر، با خودتان خلوت کنید و تجربیاتی که در این چند روز کسب کرده اید را مرور کنید. اگر احساس کردید کوله بار تجربه تان نسبت به قبل سنگین تر شده، لبخند بزنید و خوشحال باشید که به بزرگترین هدف از سفر دست پیدا کرده اید.

    یکی از مزایای سفر با خرید تور، بازدید از مناطق و جاذبه هایی می باشد که بسیاری از مواقع بخاطر محدودیت های موجود در زمان و عدم شناخت منطقه، در سفرهای انفرادی این امکان نصیبتان نخواهد شد.

    با خرید آنلاین تور چه مزایایی نصیبتان خواهد شد

    از مزایای خرید آنلاین تور غافل نشوید

    در دنیایی که همه چیز با سرعت تمام به سمت آنلاین بودن در حرکت می باشد، نمی توان انتظار داشت خرید تور تنها با مراجعه ی حضوری به آژانس های مسافرتی انجام شوند. خرید آنلاین تور مزایای زیادی دارد که عبارتند از:

    سفر بدون نگرانی خرید بلیط و رزرو هتل

    یکی از بزرگترین نگرانی هایی که در شروع سفر ممکن است به سراغتان بیاید، خرید بلیط هواپیما یا بلیط قطار می باشد. شاید در سفرهای داخلی بتوان با توجه به تجربیات قبل به این نگرانی غلبه کنید، اما در سفرهای خارجی بسیاری از مواقع این کار بسیار سخت خواهد بود.

    همان طور که می دانید در سفرهای خارجی گاهی اوقات بخاطر عدم وجود پرواز مستقیم به مقصد مورد نظرتان، مجبور به خرید چند بلیط هواپیما می شوید و باید از شرایط داشتن ویزا و سایر موارد مورد نیاز اطلاع کافی داشته باشید. در این شرایط به ارزش خرید تور پی خواهید برد، چون تمام این مسائل و همچنین رزرو هتل تان را آژانس ارائه دهنده ی تور برعهده خواهد گرفت

    با خرید آنلاین تور چه مزایایی نصیبتان خواهد شد

    انتخاب آگاهانه تور با مقایسه ی نامحدود

    سایت های گردشگری که امکان خرید آنلاین تور را فراهم می کنند، بهترین گزینه برای انتخاب و خرید آگاهانه ی تور خواهند بود. با کمی وقت گذاشتن و جستجو در سایت های مختلف، می توانید تورهای بسیار مناسب در کمترین زمان و با قیمت عالی بخرید. این شانس با مراجعه ی حضوری به آژانس های مسافرتی نصیبتان نخواهد شد، چون تنها گزینه های پیشنهادی آنها تورهایی خواهد بود که خودشان میفروشند و تورهای سایر آژانس ها را در اختیارتان قرار نخواهند داد.

    بالا رفتن شانس خرید تورهای لحظه آخری با خرید آنلاین تور

    تورهای لحظه آخری، تورهای داخلی و خارجی هستند که آژانس های برگزارکننده بخاطر تکمیل نشدن ظرفیت تور و پر نشدن صندلی های هواپیما یا رزرو نشدن اتاق های هتل، با قیمت ارزان تر بفروش می رسانند. این یک فرصت عالی برای شروع سفر ارزان خواهد بود. برای پیدا کردن تور لحظه آخری چاره ای ندارید جز جستجو در سایت های ارائه دهنده ی خرید آنلاین تور و مقایسه ی قیمت های آنها که در خرید حضوری چنین شانسی نخواهید داشت.

    با خرید آنلاین تور چه مزایایی نصیبتان خواهد شد

    بهترین سایت های خرید آنلاین تور

    برخلاف سایر خدمات گردشگری، سایت های کمی هستند که امکان خرید آنلاین تور را فراهم می کنند. با توجه به سابقه و به اثبات رسیدن قابلیت اعتماد و امنیت، ما به شما خرید آنلاین تور داخلی و خارجی از رسپینا24 را پیشنهاد می دهیم.

    با خرید آنلاین تور از رسپینا24، می توانید در کمترین زمان ممکن جستجوی جامعی در بین انواع تور داشته باشید و نتایج را بر اساس خواسته های مورد نظرتان فیلتر کنید و بهترین تور را بخرید. پشتیبانی رسپینا24، به شما ثابت خواهد کرد که، با رسپینا24، روی زمین نمی مانید.


  
  

اگر می خواهید هنگام خرید خودرو ،کلاه سرتان نرود به این توصیه ها توجه کنید


 

  • اگر می خواهید هنگام خرید خودرو ،کلاه سرتان نرود به این توصیه ها توجه کنید

    با نزدیک‌تر شدن به نوروز تبلیغات شرکت‌های مختلف برای فروش خودرو با شرایط متنوع تشدید می‌شود. این شرکت‌ها یا نماینده رسمی خودروسازان هستند یا اینکه به عنوان شرکتی که خودروهای خود را از بازار آزاد تهیه کرده و به مشتریان می‌فروشند در حال فعالیتند.

    وضعیت نمایندگی‌های رسمی مشخص است و آنها در یک فرایند قانونی و تعریف‌شده فعالیت می‌کنند. آنچه باعث شد این مطلب نوشته شود دام‌هایی است که برخی شرکت‌های فرصت‌طلب و عمدتا کاغذی برای مشتریانی که به دنبال خرید خودرو با شرایط مناسب هستند، پهن می‌کنند.

    در این متن به چند توصیه کاربردی برای جلوگیری از افتادن در تله سودجویانی که به اسم فروش خودرو اموال مردم را به تاراج می‌برند، می‌پردازیم:

    1- ثبت یک شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها و گرفتن شماره ثبت یا ارسال یک شماره تلفن دلیل نمی‌شود تا شما بدون هیچگونه تحقیقاتی اقدام به خرید خودرو از آن شرکت کنید. حتماً و حتماً  قبل از مراجعه به یک شرکت برای خرید خودرو از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید. بسیاری از افراد با وعده خرید اقساطی مبلغ اولیه خودرو را به حساب شرکت واریز کرده ولی هیچگاه خودرویی را دریافت نکرده‌اند. توجه داشته باشد که فقط شرکت‌هایی می‌توانند اقدام به پیش‌فروش خودرو کنند که از اداره کل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت در زمینه پیش‌فروش و واردات خودرو مجوز لازم را اخذ کرده باشند. معمولا لیست این شرکت‌ها را سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از طریق رسانه‌ها اعلام می‌کند که با یک جست‌وجوی ساده می‌توانید آن را پیدا کنید. امروز پیامکی برای برخی از دوستان آمده بود که شرکتی یک خودرو را با شرایط اقساطی و مبلغ پیش‌پرداخت پایین در معرض فروش قرار داده است. فقط با یک محاسبه ساده مشخص شد طبق شرایطی که این شرکت برای فروش خودرو به صورت اقساط 5 ساله ذکر کرده است، خودرو ارزان‌تر از قیمت نقدی فروخته می‌شود!  قطعا کسانی که در این‌گونه شرکت‌ها اقدام به خریداری خودرو کنند دچار مشکل خواهند شد. پس حتما این‌گونه موارد را در نظر بگیرید و صرفا با دیدن شرایط جذاب اقدام به خرید نکنید. پیش‌پرداخت‌های اندک و اقساط طولانی‌مدت، باید تردید شما را بیشتر تحریک کند؛ به‌ویژه آنکه تحویل خودرو همزمان با پیش‌پرداخت نیست و به مدت‌ها بعد موکول می‌شود.

    2- اگر برای خرید خودرو به نمایشگاه‌های خودرو می‌روید حتما به نمایشگاه‌هایی مراجعه کنید که از اتحادیه صنفی پروانه کسب اخذ کرده و دارای پروانه متعبر باشند.

    3- هرگونه خرید و فروش خودرو را مکتوب کنید، حتی در معامله با دوستان خود. این موضوع فقط به دلیل ارزش مالی خودرو نیست بلکه از آنجا که خودرو اشخاص و اشیاء را حمل می‌کند و نیز اتفاقاتی مانند تصادف برایش متصور است، عدم ثبت دقیق و مکتوب نقل و انتقال می‌تواند تبعات جدی پلیسی و قضایی داشته باشد. پس از پرداخت هرگونه وجه در هنگام خرید خودرو حتما از فروشنده رسید دریافت کنید. برخی از پرونده‌های قضایی تشکیل شده در دادگاه‌ها فقط برای ثابت‌کردن پرداخت پول به طرف مقابل است بنابراین این نکته را جدی بگیرید.

    4- در صورتی که خودرو را به صورت صفر از فردی خریداری می‌کنید بلافاصله و در اولین فرصت برای تعویض پلاک و ثبت در دفاتر اسناد رسمی اقدام کنید. برخی از خریداران خودرو به صرف وجود رفاقت و دوستی که با فروشنده دارند تا مدتی از تعویض پلاک امتناع می‌کنند که این موضوع می‌تواند مشکلات زیادی را در آینده برای آنها در پی داشته باشد.

    5- هنگام خرید خودروی صفر کیلومتر همه مدارک خودرو شامل کارت، کارت سوخت، بیمه‌نامه، سند و … را تحویل بگیرید. توجه داشته باشید مدارک خودرو نهایتا تا 3 هفته پس از تحویل آن باید به طور کامل به دست خریدار رسیده باشد. در صورتی که پس از طی این مدت مدارک را دریافت نکرده‌اید حتما موضوع را به صورت جدی پیگیری کنید.

    6- از سرقتی‌نبودن خودرو مطمئن شوید. اگر اطمینان کامل ندارید که خودروی مورد نظرتان سرقتی هست یا خیر، با فروشنده در مرکز تعویض پلاک قرار بگذارید تا بعد از اطمینان قرارداد را امضا و پول و خودرو را تبادل کنید. به علاوه می‌توانید شماره خودرو و شماره ملی مالک را به پلیس 110 دهید و استعلام کنید. همچنین برگ تسویه خلافی خودرو به تاریخ روز را از فروشنده بخواهید.

    7- اگر خودروی دست دوم می‌خرید و سررشته‌ای در امور فنی ندارید، از یک فرد آگاه بخواهید شما را همراهی کند تا از سلامت فنی خودرو اطمینان حاصل کند.

    – عصرایران


  
  

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام دلواپسی از رسانه تک موزیک

» آهنگ و تنظیم کننده : – | ترانه سرا : – «

با دو کیفیت 128 & 320 ، همراه متن آهنگ از پخش آنلاین لذت ببرید

Download New Music Hamed Homayoun Called Delvapasi

بزودی از تک موزیک


  
  

موثر بودن دمنوش زنجبیل در پریود شدن بانوان


 

  • موثر بودن دمنوش زنجبیل در پریود شدن بانوان

    داشتن دوره های قاعدگی نامنظم در میان خانمها بسیار رایج است . ولی اگر شما رابطه محافظت نشده و مشکوکی داشته باشید و آمادگی حاملگی را نیز نداشته باشید ، تاخیر در پریود میتواند استرس زا و نگران کننده باشد.دلایل زیادی وجوددارد که شما دچار تاخیر در قاعدگی شده باشید و دیر شدن پریود همیشه نشانه حاملگی نیست.

    ابتلا به عده ای از بیماری ها و یا مصرف عده ای از داروها میتواند باعث عقب افتادن قاعدگی شود . قبلا در مطلب 11 دلیل برای تاخیر در پریود به عده ای از این دلایل اشاره شده است.زمانی که پریود شما بدلیل بیماری ، استرس ، مصرف عده ای از داروها و … به تاخیر افتاده است ، برای پریود شدن می‌توان از عده ای از داروها استفاده کرد . اگر شما دوست ندارید از داروهای شیمیایی برای باز کردن قاعدگی استفاده کنید ، می‌توانید از « زنجبیل برای پریود شدن » استفاده کنید.

    موثر بودن دمنوش زنجبیل در پریود شدن بانوان

    دمنوش زنجبیل برای پریود شدن و باز شدن قاعدگی

    زنجبیلی که ما مصرف میکنیم در واقع نوعی ریزوم است . این ریزوم خوشبو و پر خاصیت ، از ساقه زیرزمینی گیاه زنجبیل آماده میشود . زنجبیل تازه حاوی مولکول هایی به نام زینگرون است که به گیرنده های درد متصل میشود . دقیقا بهمین دلیل است که گذاشتن زنجبیل خام بر روی زبان ، باعث ایجاد حس سوزش و گرما در زبان میشود .

    مصرف زنجبیل برای پریود شدن

    در صورتی که دچار تاخیر در قاعدگی شده اید ، زنجبیل با ایجاد انقباضات رحمی می‌تواند باعث کمک به پریود شدن شما شود . علاوه براین ، زنجبیل باعث کاهش درد و گرفتگی های قاعدگی ، کاهش حالت تهوع ، کاهش احتمال استفراغ و … خواهد شد . از آنجایی که مصرف زنجبیل خام می‌تواند باعث احساس سوزش در زبان شود ، توصیه میشود از دمنوش زنجبیل استفاده کنید .

    طرز تهیه چای زنجبیل

    برای تهیه این دمنوش و چای زنجبیل توصیه میشود از زنجبیل تازه استفاده کنید .

    • مقداری ریشه زنجبیل تازه تهیه کنید

    • پوست آنرا کنده و به صورت نازک و ورقه ورقه برش بزنید

    • ورقه های زنجبیل را دریک ظرف پر از آب قرار داده و به مدت 5 الی 7 دقیقه بجوشانید

    • سپس کمی قند و لیمو به آن اضافه کنید .

    • این نوشیدنی زنجبیلی را میتوانید دو الی سه وعده در روز بنوشید تا سریعتر پریود شوید

    چند نکته :

    1. زنجبیل حاوی مواد ویتامین ها و معواد معدنی بسیاری است مانند : منگنز ، پتاسیم ، مس ، منیزیم ، ویتامین B و …

    2. چای زنجبیل علاوه بر این‌که قاعده آور است ، میتواند دردهای قاعدگی را کمتر کرده و از حالت تهوع و استفراغ در زمان پریود پیش گیری کند

    3. استفاده از دمنوش زنجبیل برای داشتن پریود منظم بسیار مفید است

    4. به دمنوش زنجبیل میتوانید مقدار کمی فلفل نیز اضافه کنید

    5. این دمنوش را نباید به صورت مداوم و روزی بیش از 3 فنجان مصرف کنید

    6. برای زنانی که دچار مشکلات صفرا هستند ، مصرف زنجبیل و چای زنجبیل ممنوع است

    7. این دمنوش با عده ای از داروها تداخل دارد مانند متفورمین ، وارفارین و … قبل از مصرف این دمنوش حتماً با دکتر خود مشورت کنید .

    دمنوش زنجبیل با چه داروهایی تداخل دارد ؟

    مصرف این دمنوش ممکن است با عده ای از داروها تداخل ایجاد کند . قبل استفاده از این چای گیاهی ، حتماً با دکتر خود دراین مورد مشورت کنید . عده ای از تداخل های زنجبیل عبارتنداز :

    تداخل با داروهای رقیق کننده خون

    زنجبیل و دمنوش آن ، میتواند میزان انعقاد خون را تحت تاثیر قرار داده و خون را رقیق تر کند . بهمین دلیل در صورتی که از داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین استفاده میکنید ، نباید بدون اطلاع دکتر این دمنوش را مصرف کنید . همچنین مصرف این دمنوش با سایر گیاهان رقیق کننده خون نیز خطرناک است «گیاهانی مانند زردچوبه و جینسینگ» .

    در صورتی که عمل جراحی و یا هر گونه عمل دندان دکتری «مانند کشیدن دندان» در پیش دارید ، نباید دمنوش زنجبیل مصرف کنید . مصرف این دمنوش می‌تواند باعث بروز خون ریزی بیش از حد شود .

    • تداخل زنجبیل با داروهای دیابت و کاهش قندخون

    زنجبیل و دمنوش آن ، می‌تواند سطح قندخون را کاهش دهد . در صورتی که از داروهای کاهش دهنده قندخون مانند متفورمین استفاده میکنید ، مصرف این دمنوش می‌تواند باعث افت شدید میزان قندخون شما شود . قبل از مصرف این چای گیاهی ، با دکتر خود مشورت کنید .

    • تداخل زنجفیل با داروهای فشار خون

    این دمنوش میتواند باعث کاهش فشار خون شما شود . در صورتی که از داروهای کاهش دهنده فشار خون مانند آتنولول ، کاپتوپریل و … استفاده می‌کنید ، نباید بدون اطلاع دکتر از این دمنوش استفاده کنید .مصرف هم زمان این داروها با زنجبیل می‌تواند باعث کاهش شدید ضربان قلب و یا نامنظم شدن ضربان قلب شود.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >